close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לנקות את הבריכה בבית?

מערכת שורשיג חשוון, תשעט22/10/2018

באמצעות רובוט לניקוי בריכות שחיה קל לשמור על מים צלולים ועל בריכה נקיה

תגיות:
לאחר שרכשתם והתקנתם בריכת שחייה חדשה ומעוצבת בגינה הפרטית, עליכם לדאוג לתחזוקה שוטפת כדי לשמור על צלילות, איכות וניקיון המים. הבריכה נמצאת בגינה ולכלוכים שונים מצטברים בה. בכל בריכה ניתן למצוא חול, אבק, עלים, שומנים ולכלוכים נוספים, אותם יש לנקות מדי יום או אחת לשבוע, כדי לשמור על המים וליהנות מרחצה בטוחה ונעימה.

סדר פעולות מומלץ לתחזוקת ולניקוי הבריכה
אחת לשבוע מומלץ לנקות את הבריכה מעלים, שומנים, חול ולכלוכים נוספים, הניקוי כולל שאיבת חול מקרקעית הבריכה, ניקוי עלים ולכלוכים שצפים על המים בעזרת רשת ומוט טלסקופי ארוך, ניקוי שומנים ולכלוכים אחרים מדפנות הבריכה וניקוי הסננים. במסגרת התחזוקה השבועית, ובהתאם לסוג ולדגם הבריכה, יש לבדוק גם את רמת הכלור ורמת ה-PH במים. במידת הצורך יש להוסיף כלור, על פי הנחיות היצרן ומשווק הבריכה.

אם מגלים שהמים בבריכה עכורים או קיבלו גוון ירקרק, יש לבדוק את רמת הכלור ולדאוג לאיזון נכון של הכלור במים. כמו כן, חשוב לבדוק האם המשאבה תקינה ועובדת היטב, ובמידת הצורך יש לבדוק את רמת הלחץ במסנן של הבריכה ולנקות את הסנן משאריות לכלוכים.

אמצעים יעילים לניקוי הבריכה
בריכת שחייה ביתית מיועדת לשימוש בני המשפחה ואורחיהם, אך כדי לבלות במים הנעימים ולשחות בבטחה ובלי לחשוש מזיהומים, יש לדאוג לניקיון שוטף ולתחזוקה נכונה ויעילה. ההמלצה היא לבקש ייעוץ מקצועי מהחברה ממנה רוכשים את הבריכה, כדי לקבל הסבר מפורט ומדריך שימושי לסדר הפעולות הנדרש לתחזוקה ולניקוי המים והבריכה.

אם רכשתם בריכה מוכנה קטנה יחסית, אותה מניחים על משטח ישר בגינה, אפשר לנקות את הלכלוך בעזרת רשת ייעודית והחלפת המים אחת לכמה ימים. כאשר מתקינים דגם איכותי ומקצועי יותר של בריכה פרטית, לדוגמה בריכה מתועשת או בריכה מבטון או פיברגלס, לרוב יש משאבה ייעודית לסחרור המים עם סננים לניקוי אבק, חול ולכלוכים אחרים. בדגמים איכותיים יש פתח חיבור למטאטא יונק, באמצעות המטאטא היונק קל לנקות את תחתית הבריכה מחול ולכלוך.

כמו כן, מדי יום כדאי לנקות את הבריכה באמצעות רשת ייעודית ועמידה לניקוי עלים. חשוב לזכור כי הבריכה חשופה לאבק ולעלים הנישאים ברוח, וברוב הגינות יש עצים, פרחים ושיחים, לכן פעולה זו חשובה כדי למנוע מהלכלוך לשקוע לתחתית ולהעכיר את המים.
פתרון נוסף לניקוי תחתית הבריכה והדפנות הוא בעזרת מברשת מיוחדת המיועדת לניקוי בריכות שחייה, את ראש המברשת יש לחבר למוט טלסקופי, זהו פתרון זול אך הוא מחייב אתכם להשקיע זמן וכוח. לכן, ברוב המקרים מומלץ לרכוש רובוטים לבריכות שחיה, יש מגוון דגמים ומותגים, לכן אין לוותר על ייעוץ וכדאי לרכוש את המוצר רק מחברה אמינה ומוכרת.

באמצעות רובוט לניקוי בריכות שחיה קל לשמור על מים צלולים ועל בריכה נקיה, הרובוט עובד עצמאית, לרוב בלילה או בשעות בהן בני המשפחה אינם שוחים ומבלים בבריכה הפרטית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה